BOMM - HURTOWNIA SZTUCZNYCH KWIATÓW. OD 1990 ROKU JEST IMPORTEREM I DYSTRYBUTOREM NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI DEKORACJI I ROŚLIN SZTUCZNYCH. SZTUCZNE KWIATY WARSZAWA - ZAPRASZAMY

Menu
Black week Kategorie Sezony Nowości Wyprzedaże Produkty premium Katalog online O firmie Kontakt

Zakup towarów

Zamówienia

Czy sprzedajemy produkty detalicznie?

Bomm zajmuje się przede wszystkim hurtową sprzedażą kwiatów i roślin sztucznych. Niemniej, wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów, większość asortymentu w naszym salonie sprzedaży można kupić detalicznie.

Ceny hurtowe zaczynają obowiązywać, gdy wartość zamówienia liczona wg cen detalicznych netto przekroczy 1500 zł.

Czy wszystkie produkty można zamawiać w wybranych kolorach?

Większość naszego asortymentu sprzedawana jest na poszczególne kolory. Jednak niektóre produkty, np. bukiety czy gałązki sprzedawane są w tzw. mixach. Oznacza to, że w jednym opakowaniu znajdują się artykuły w kilku kolorach - zwykle od 2 do 6. Informacja o kolorach składających się na dany mix zamieszczona jest przy każdym artykule. Kolory mixów widoczne są także na zdjęciach.

Artykuły sprzedawane w mixach nie podlegają dekompletacji. Sprzedaż realizowana jest na pełne opakowania zbiorcze - najczęściej minimalną jednostką sprzedaży jest wtedy jedno pudełko zawierające od około 12 do nawet kilkuset sztuk.

Jakie są opcje dostawy?

  1. Przesyłki kurierskie na terenie całej Polski i Europy.
  2. Dostawa dużych zamówień naszymi własnymi samochodami dostawczymi na terenie Polski.
  3. Zamówione produkty można również odbierać osobiście - pracownicy naszego magazynu przygotują i zapakują wszystkie zamówione produkty, a także pomogą je zapakować do samochodu.

Czy możliwa jest wysyłka za granicę?

Zamówienia dostarczamy na terenie niemal całej Europy - możliwe są przesyłki kurierskie.

Czy organizujecie wyprzedaże?

Końcówki posezonowe lub towary niepełnowartościowe są sprzedawane w specjalnych cenach wyprzedażowych. Ceny wyprzedażowe są jednakowe w sprzedaży hurtowej i detalicznej i nie podlegają rabatom. Po więcej informacji w tej sprawie zapraszamy do kontaktu telefonicznie lub mailowo.

Jakie są formy płatności?

Oferujemy Państwu następujące formy płatności:

  1. płatność kartą VISA i MasterCard (w salonie sprzedaży),
  2. płatność gotówką (w salonie sprzedaży),
  3. płatność za pobraniem (realizowana w gotówce kurierowi w chwili odbioru przesyłki),
  4. przedpłata na konto bankowe,
  5. płatność online przy zamówieniach składanych przez stronę internetową - wygodna płatność przez Google Pay, Blik lub z konta wybranego banku,
  6. płatność odroczona na konto bankowe (forma dostępna wyłącznie dla Klientów, którzy dokonują regularnych zakupów i terminowo regulują zobowiązania).

Klientom hurtowym, w toku indywidualnych ustaleń, możemy zaproponować warunki jeszcze bardziej dopasowane do potrzeb.

Czy możliwe jest odroczenie terminu płatności?

Tak. Nasza wolna od opłat usługa faktoringowa oferuje 3-miesięczne odroczenie terminu płatności. Wystarczy złożyć zamówienie i zadeklarować chęć przystąpienia do usługi faktoringu. Wtedy wystawiamy Państwu fakturę z informacją o cesji i numerem konta firmy faktoringowej, z którą współpracujemy. Państwo, zamiast przelewać pieniądze na nasze konto, przelewają pieniądze firmie faktoringowej w ciągu 90 dni od daty wystawienia faktury. Nie wiąże się to z żadnymi dodatkowymi opłatami, a jedynie z potwierdzeniem danych firmy - z taką prośbą zwróci się do Państwa przedstawiciel firmy faktoringowej.

Zamówienia składane online

Jaki jest czas oczekiwania na realizację zamówienia?

Dokładamy wszelkich starań, aby maksymalnie skrócić czas oczekiwania na zamówienie. Zamówienia opłacane przedpłatą nadawane są natychmiast po zaksięgowaniu środków na koncie bankowym. Zamówienia opłacane za pobraniem nadawane są natychmiast po skompletowaniu - zwykle tego samego lub następnego dnia roboczego.

Czy trzeba się logować, aby złożyć zamówienie?

Tak. Aby złożyć zamówienie za pośrednictwem strony internetowej, należy utworzyć bezpłatne konto i się zalogować. Aby złożyć zamówienie bez logowania, można zadzwonić do naszego salonu sprzedaży albo dokonać zakupu na miejscu w naszej hurtowni. Zalecamy jednak założenie konta w naszej hurtowni online, aby otrzymywać mailowo informacje o nowościach i promocjach, a także mieć stały wgląd w złożone zamówienia.

Gdzie mogę założyć konto w celu złożenia zamówienia?

Konto należy założyć na stronie www.bomm.pl, klikając w znajdujący się u dołu ekranu przycisk “Załóż konto” lub na stronie www.bomm.pl/pl/zarejestruj/.

Jaka jest minimalna wartość zamówienia?

Nie ma minimalnej kwoty zamówienia, jednak ceny hurtowe zaczynają obowiązywać, gdy wartość zamówienia liczona wg cen detalicznych netto przekroczy 1500 zł.

Czy mogę zamówić pojedyncze produkty, czy muszę zamówić całe opakowania zbiorcze?

Na stronie internetowej przy każdym produkcie widnieje informacja o minimalnej jednostce sprzedaży. Dla większych produktów, takich jak drzewka, trawy lub girlandy, minimalną jednostką sprzedaży może być już nawet jedna sztuka lub kilka sztuk, jednak dla wielu produktów, np. liści, gałązek czy główek kwiatowych, minimalną jednostką sprzedaży są tuziny lub pudełka - wtedy należy zamówić minimum tuzin lub pudełko, czyli całe opakowanie zbiorcze. Po szczegóły dotyczące poszczególnych produktów zapraszamy na stronę internetową.

Pojedyncze produkty można zakupić w naszym salonie sprzedaży.

Czy można wymienić towar lub go zwrócić?

Tak. Sprzedawcę obejmuje prawo rękojmi, co oznacza, że towar wadliwy podlega prawu reklamacji. Towar można wymienić lub zwrócić, jeśli wada zostanie stwierdzona w ciągu 7 dni od daty zakupu.

Ile czasu mam na rezygnację z zakupu po złożeniu zamówienia na stronie internetowej?

Zawarcie umowy Sprzedaży następuje w chwili potwierdzenia przyjęcia zamówienia Klienta przez Sprzedawcę. Do tego momentu można wycofać zamówienie złożone za pośrednictwem strony internetowej.

Czy mogę zapisać się na newsletter, by otrzymywać informacje o nowościach i rabatach?

Tak. Można to zrobić, składając zamówienie za pośrednictwem konta utworzonego na stronie internetowej sklepu lub po prostu zakładając konto na stronie.

Asortyment

Czy istnieje możliwość obejrzenia produktów “na żywo”?

Produkty ze stałej oferty, a także wzory nowych produktów i wykonane z nich kompozycje można zobaczyć w salonie sprzedaży oraz w dwóch showroomach marki w podwarszawskim Lubiczowie (ul. Warszawska 77, 05-082 Lubiczów).

Nowości w ofercie oraz największe hity sprzedażowe można zobaczyć również po uprzednim kontakcie z handlowcami, którzy obsługują dany region. Przywiozą oni do Państwa kwiaciarni lub hurtowni próbki produktów, którymi będą Państwo najbardziej zainteresowani.

Czy mogę zamówić produkty, których nie ma jeszcze na stronie?

Tak, można zamawiać produkty w tzw. preorderach na podstawie próbek produktów. W tym celu należy skontaktować się z Bomm telefonicznie, mailowo lub osobiście w salonie sprzedaży.

Czy mogę zamówić produkty na przyszłe sezony już teraz?

Tak, można zamawiać produkty w tzw. preorderach na podstawie próbek produktów lub zamówić produkty ze stałej sprzedaży w większej ilości. Najlepiej zrobić to z dużym wyprzedzeniem, aby mieć pewność, że wybrane produkty będą dostępne w przyszłym sezonie.

Gdzie mogę znaleźć najświeższe dostępne nowości?

Aby być na bieżąco z sezonowymi trendami i nowościami w asortymencie Bomm, zachęcamy do śledzenia strony www.bomm.pl i zapisania się na newsletter. Zachęcamy również do regularnego odwiedzania naszych showroomów, aby na bieżąco śledzić wzory produktów, które pojawią się w ofercie dopiero za jakiś czas.

Czy możliwe jest zamówienie kompozycji spoza oferty widocznej na stronie?

Tak. Pracownia dekoratorska Bomm oferuje przygotowanie kompozycji na indywidualne zamówienia Klientów. W celu złożenia zamówienia, należy skontaktować się z Bomm telefonicznie, mailowo lub osobiście w salonie sprzedaży.

Inne

Kto ma dostęp do danych, które podaję przy zamawianiu produktów?

Bezpieczeństwo Państwa danych jest dla nas bardzo ważne. Administratorem danych jest Bomm, a co za tym idzie, dostęp do nich mają wyłącznie pracownicy firmy.

Jestem florystą, jak mogę rozpocząć współpracę z Pracownią Bomm?

W związku ze stałym rozwojem naszej pracowni dekoratorskiej, jesteśmy otwarci na podjęcie współpracy ze specjalistami branży florystycznej. Po szczegółowe informacje zapraszamy do kontaktu z Bomm telefonicznie, mailowo lub osobiście w salonie sprzedaży.

Powiązane artykuły